Voorstelling uitverkocht / Voorstelling geannuleerd / Ruilingen / Kaarten zoek?

Is de voorstelling die u wilt bezoeken uitverkocht?
Sommige voorstellingen raken snel uitverkocht. Bij de uitverkochte voorstelling op de website verschijnt de knop 'wachtlijst'. Hiermee kunt u zich op de wachtlijst registreren. Zodra er kaarten beschikbaar komen, benaderen wij deze wachtlijst per mail op volgorde van inschrijving.

Is de voorstelling die u zou bezoeken geannuleerd?
Helaas komt het soms voor dat door onvoorziene omstandigheden een voorstelling wordt geannuleerd. Het theater zal er in dergelijke gevallen alles aan doen u tijdig te informeren. Het is daarom van belang dat ons theater beschikt over juiste gegevens als o.a. telefoonnummer/e-mailadres. In geval van annulering door ons theater wordt de toegangsprijs exclusief administratiekosten teruggestort op uw rekening.

Is de voorstelling die u zou bezoeken geannuleerd èn verplaatst naar een nieuwe datum?
Ook in dit geval zal het theater er uiteraard alles aan doen om u tijdig te informeren. Het is daarom van belang dat ons theater beschikt over juiste gegevens als o.a. telefoonnummer/e-mailadres.
Vervolgens ontvangt u een mail/brief met de nieuwe speeldatum van de voorstelling en de mogelijkheid om kaarten terug te geven tot een bepaalde datum als u de voorstelling niet kunt bezoeken op de nieuwe speeldatum. Tot de aangegeven datum in de brief kunt u het meegestuurde RETOURFORMULIER invullen en uw kaarten teruggeven. Het theater stort dan de toegangsprijs exclusief administratiekosten terug op uw rekening.  Na de aangegeven datum in de brief gelden de standaard voorwaarden voor ruilingen (zie hieronder).

Wilt u toegangskaarten teruggeven/ruilen?
Tot 48 uur voor de voorstelling kunnen gekochte kaarten omgeruild worden voor een andere voorstelling of voor een tegoedbon. Kosten zijn € 3,50 per kaart.

Vanaf 48 uur tot 3 uur voor de voorstelling kunnen gekochte kaarten omgeruild worden voor een andere voorstelling of voor een tegoedbon. Kosten zijn 5,- per kaart.

Dit kan zowel aan de kassa als telefonisch (0181-652222) tijdens de kassa-uren overdag op maandag t/m vrijdag. Restitutie en achteraf inleveren van kaarten is niet mogelijk. Verzoeken via e-mail worden niet in behandeling genomen. De tegoedbon is geldig tot 1 jaar na uitgifte.

Tegoedbon verloopt bijna, wat nu?
Een tegoedbon is geldig tot 1 jaar na uitgifte. Wanneer uw tegoedbon bijna verloopt, bestaat de mogelijkheid de tegoedbon te verlengen. Dit kan met 6 maanden voor € 3,50 via onze theaterkassa.

Bent u uw toegangskaarten kwijt?
Bij de kassa kunt u kopiekaarten aanvragen. Kosten bedragen € 3,50 per handeling. Dit kan alleen als uw aankoop geregistreerd staat in ons reserveringssysteem. Geef dus bij uw reservering altijd uw naam en volledige adres op.