Voorstelling uitverkocht / Voorstelling geannuleerd / Ruilingen / Kaarten zoek?

Is de voorstelling die u wilt bezoeken uitverkocht?
Sommige voorstellingen raken snel uitverkocht. Bij de uitverkochte voorstelling op de website verschijnt de knop 'wachtlijst'. Hiermee kunt u zich op de wachtlijst registreren. Zodra er kaarten beschikbaar komen, benaderen wij deze wachtlijst per mail op volgorde van inschrijving.

Is de voorstelling die u zou bezoeken geannuleerd?
Helaas komt het soms voor dat door onvoorziene omstandigheden een voorstelling wordt geannuleerd. Het theater zal er in dergelijke gevallen alles aan doen u tijdig te informeren. Het is daarom van belang dat ons theater beschikt over juiste gegevens als o.a. telefoonnummer/e-mailadres. In geval van annulering door ons theater wordt de toegangsprijs exclusief administratiekosten teruggestort op uw rekening.

Wilt u toegangskaarten teruggeven/ruilen?
Tot 48 uur voor de voorstelling kunnen gekochte kaarten omgeruild worden voor een andere voorstelling of voor een tegoedbon. Kosten zijn € 3,50 per kaart.

Vanaf 48 uur tot 3 uur voor de voorstelling kunnen gekochte kaarten omgeruild worden voor een andere voorstelling of voor een tegoedbon. Kosten zijn 5,- per kaart.

Dit kan zowel aan de kassa als telefonisch (0181-652222) tijdens de kassa-uren overdag op maandag t/m vrijdag. Restitutie en achteraf inleveren van kaarten is niet mogelijk. Verzoeken via e-mail worden niet in behandeling genomen. De tegoedbon is geldig tot 1 jaar na uitgifte.

Tegoedbon verloopt bijna, wat nu?
Een tegoedbon is geldig tot 1 jaar na uitgifte. Wanneer uw tegoedbon bijna verloopt, bestaat de mogelijkheid de tegoedbon te verlengen. Dit kan met 6 maanden voor € 3,50 via onze theaterkassa.

Bent u uw toegangskaarten kwijt?
Bij de kassa kunt u kopiekaarten aanvragen. Kosten bedragen € 3,50 per handeling. Dit kan alleen als uw aankoop geregistreerd staat in ons reserveringssysteem. Geef dus bij uw reservering altijd uw naam en volledige adres op.