De Stoep Close app

Theater de Stoep heeft in samenwerking met CloseApp een app ontwikkeld waarin u al uw tickets en informatie rondom uw bezoek aan ons theater binnen handbereik heeft. Dus noot meer zoeken naar uw tickets en u hoeft de tickets ook nooit meer te printen! Goed voor het milieu!

Maar behalve deze voordelen stelt onze app u in de gelegenheid uw tickets gemakkelijk te delen met uw medebezoekers waarvoor u de kaarten heeft besteld. Zo hebben ook zij hun eigen ticket op de telefoon.
Bij gebruik van de app heeft u altijd de meest recente informatie en andere nieuwtjes rondom de voorstelling bij de hand. Dus wilt u altijd op de hoogte zijn van het laatste nieuws rondom uw voorstelling, download dan hier de app.

Let op: De eerdere app die mogelijk door u is gedownload, is bij het in gebruik nemen van deze nieuwe, verbeterde app buiten gebruik.

 

Niet alle voorstellingen/tickets verschijnen in de app?
Inmiddels is dit probleem verholpen. Neem contact op met onze theaterkassa (kassa@theaterdestoep.nl / 0181-652222) als u dit probleem nog steeds ervaart.

In mijn app staan tickets voor een barokconcert in Simonshaven in plaats van de voorstelling op diezelfde dag en tijd in het theater?
Dit probleem is inmiddels verholpen. Druk op het rondje met de datum van uw concert. Na enkele minuten ziet u de juiste afbeelding en het juiste ticket in de chat verschijnen. Mocht dit niet gebeuren, probeer dan ook een keer de app opnieuw op te starten. Ervaart u hierna nog problemen? Neem contact op met onze theaterkassa (kassa@theaterdestoep.nl / 0181-652222).

Hoe download ik de Close app?
Wanneer u tickets bestelt, ontvangt u in de orderbevestiging de link naar de Close app. Wanneer u de app installeert op uw mobiele telefoon (door de QR code te scannen of de link aan te klikken) verschijnen na enkele minuten alle tickets in uw app. Ook de tickets die u op een later moment bestelt bij De Stoep komen automatisch in de app te staan. De app zal ook in de Playstore of Appstore te verkrijgen zijn.

Hoe gebruik ik de Close app?

  • U opent de app en klikt op aanmelden. Hier vult u het mobiele nummer in dat u ook gebruikt om tickets mee te bestellen. Let op: de 0 is al ingevoerd. U voert dus de laatste 9 cijfers in van uw mobiele nummer.
  • Vul de zes-cijferige code in die u via sms ontvangt.
  • De overige stappen spreken voor zich. Belangrijk is dat u toestemming geeft om op de hoogte gehouden te worden van belangrijke updates en toestaat dat de Close App u berichten mag sturen.

Let op: Nog geen tickets in de app ontvangen? Dan zou het kunnen zijn dat uw mobiele telefoonnummer niet bij ons bekend is. Geef uw mobiele telefoonnummer dan door aan onze theaterkassa (kassa@theaterdestoep.nl / 0181-652222). Binnen twee uur na het verwerken van uw nummer in ons klantsysteem, koppelt de app uw gegevens aan uw tickets. Ziet u uw tickets niet binnen twee uur in de app, neem dan contact op met onze theaterkassa.

Waar staan mijn kaartjes in de app?
Na aanmelding vind je in het startscherm een ronde knop met daarop de afbeelding van uw voorstelling(en). Tik hierop om de chat te openen met alle benodigde informatie voor het evenement. Door rechtsonder op de 'info' te tikken, kom je in het infoscherm met meer details over het evenement. Je tickets worden bovenaan vermeld. Blader door je tickets, tik op het ticket om deze te openen en titk op (i) voor meer details.

Ik bezoek een concert in de kerk van Simonshaven maar de app begint met informatie over het theater?
Dit klopt. De eerste berichten zijn algemeen en gaan over De Stoep. Na enkele minuten ontvangt u een bericht over de locatie van uw concert.

Ik wil mijn tickets cadeau doen aan / delen met iemand anders, kan dat via de app?
U kunt diegene die u de kaart(en) wilt geven stuk voor stuk uitnodigen in de app. Daarna stap u eventueel zelf uit de app door het rondje met de voorstelling langer in te drukken en deze te verwijderen. Houdt u zelf ook een of meerdere ticket(s), dan kunt u onder de tickets zien welke u hebt gedeeld door de naam die onder het ticket staat. Onder het ticket dat u niet heeft gedeeld, staat 'jij' of uw eigen naam.

Ik zie voorstellingen in de app waarvan ik de kaarten heb teruggegeven of geruild?
Uw tickets zijn ongeldig. U kunt de voorstelling uit uw app verwijderen door iets langer op het bolletje te klikken en dan te kiezen voor verwijderen. U kunt dit alleen zelf doen.

In het algemeen kan het bij problemen helpen de app even af te sluiten en opnieuw op te starten.