De Stoep Close app

Theater de Stoep heeft in samenwerking met CloseApp een app ontwikkeld waarin u al uw tickets en informatie rondom uw bezoek aan ons theater binnen handbereik heeft. Dus nooit meer zoeken naar uw tickets en u hoeft de tickets ook nooit meer te printen! Goed voor het milieu!

Maar behalve deze voordelen stelt onze app u in de gelegenheid uw tickets gemakkelijk te delen met uw medebezoekers waarvoor u de kaarten heeft besteld. Zo hebben ook zij hun eigen ticket op de telefoon.
Bij gebruik van de app heeft u altijd de meest recente informatie en andere nieuwtjes rondom de voorstelling bij de hand. Dus wilt u altijd op de hoogte zijn van het laatste nieuws rondom uw voorstelling, download dan CloseApp.

download dan hier de app.

 

 

Niet alle voorstellingen/tickets verschijnen in de app?
Inmiddels is dit probleem verholpen. Neem contact op met onze theaterkassa (kassa@theaterdestoep.nl / 0181-652222) als u dit probleem nog steeds ervaart.

Waarom zijn mijn verplaatste voorstellingen in de app nog niet zichtbaar op de nieuwe datum?
Wij vragen u nog even geduld. Als u uw kaarten heeft behouden voor de nieuwe datum van de voorstelling ontvangt u in de app een uitnodiging voor de nieuwe datum, dit kan echter even duren.
Voor een overzicht van de verplaatste voorstellingen en welke voorstellingen in de app al op de nieuwe datum staan, zie hier!

Hoe download ik de Close app?
Wanneer u tickets bestelt, ontvangt u in de orderbevestiging de link naar de Close app. Wanneer u de app installeert op uw mobiele telefoon (door de QR code te scannen of de link aan te klikken) verschijnen na enkele minuten alle tickets in uw app. Ook de tickets die u op een later moment bestelt bij De Stoep komen automatisch in de app te staan. De app zal ook in de Playstore of Appstore te verkrijgen zijn.

Hoe gebruik ik de Close app?

  • U opent de app en klikt op aanmelden. Hier vult u het mobiele nummer in dat u ook gebruikt om tickets mee te bestellen. Let op: de 0 is al ingevoerd. U voert dus de laatste 9 cijfers in van uw mobiele nummer.
  • Vul de zes-cijferige code in die u via sms ontvangt.
  • De overige stappen spreken voor zich. Belangrijk is dat u toestemming geeft om op de hoogte gehouden te worden van belangrijke updates en toestaat dat de Close App u berichten mag sturen.

Let op: Nog geen tickets in de app ontvangen? Dan zou het kunnen zijn dat uw mobiele telefoonnummer niet bij ons bekend is. Geef uw mobiele telefoonnummer dan door aan onze theaterkassa (kassa@theaterdestoep.nl / 0181-652222). Binnen twee uur na het verwerken van uw nummer in ons klantsysteem, koppelt de app uw gegevens aan uw tickets. Ziet u uw tickets niet binnen twee uur in de app, neem dan contact op met onze theaterkassa.

Waar staan mijn kaartjes in de app?
Na aanmelding vind je in het startscherm een ronde knop met daarop de afbeelding van uw voorstelling(en). Tik hierop om de chat te openen met alle benodigde informatie voor het evenement. Door linksonder op de 'event' te tikken, kom je in het infoscherm met meer details over het evenement. Je tickets worden bovenaan vermeld. Blader door je tickets, tik op het ticket om deze te openen en titk op (i) voor meer details.

Ik bezoek een concert in de kerk van Simonshaven maar de app begint met informatie over het theater?
Dit klopt. De eerste berichten zijn algemeen en gaan over De Stoep. Na enkele minuten ontvangt u een bericht over de locatie van uw concert.

Ik wil mijn kaarten delen met iemand anders, kan dat via de app?
U kunt diegene die u de kaart(en) wilt geven stuk voor stuk uitnodigen in de app via 'Berichten' en het + teken onderin waar 'contacten uitnodigen' (Android) of 'uitnodigen groepsleden' (Iphone) bij staat. Daarna stap u eventueel zelf uit de app door het rondje met de voorstelling langer in te drukken en deze te verwijderen. Houdt u zelf ook een of meerdere ticket(s), dan kunt u onder de tickets zien welke u hebt gedeeld door de naam die onder het ticket staat. Onder het ticket dat u niet heeft gedeeld, staat 'jij' of uw eigen naam.

U kunt echter maar één ticket tegelijk delen met een ander mobiel nummer, dus niet meerdere kaarten met één mobiel nummer. Gaat u dus met een ander koppel dan kunt u de kaarten alleen per persoon delen, dus niet beide kaarten met één persoon. 

Wilt u de kaarten cadeau doen/geven aan iemand anders?
Zie hierboven hoe u een kaart kunt delen met iemand. Wilt u meerdere kaarten cadeau geven? Stuurt u dan een mail naar kassa@theaterdestoep.nl met Naam, adres, mobiel telefoonnummer en e-mailadres van degene aan wie u de kaarten wilt geven. Wij zullen de kaarten dan op die naam overzetten uit uw order. Zo krijgt de ontvanger wel alle kaarten in zijn/haar app.

Ik zie voorstellingen in de app waarvan ik de kaarten heb teruggegeven of geruild?
Uw tickets zijn ongeldig. U kunt de voorstelling uit uw app verwijderen door iets langer op het bolletje te klikken en dan te kiezen voor verwijderen. U kunt dit alleen zelf doen.

Ik krijg een pushmelding maar waar vind ik het volledige bericht?
U kunt het volledige bericht openen door op de pushmelding te klikken of door naar de betreffende voorstelling te gaan. Acties vindt u terug in de berichten van al uw events.

Ik ontvang een SMS in plaats van een pushmelding bij aanschaf van mijn nieuwe kaarten, terwijl ik de app wel op mijn telefoon heb staan?
Close verstuurt een SMS in plaats van een pushmelding wanneer de app langere tijd niet is geopend. Wanneer u de app actiever gaat gebruiken, ontvangt u alleen de pushmelding.

Ik kan niet scrollen om een voorstelling te accepteren of een knop aan te klikken?
Als u de weergave van uw lettertype op uw telefoon op groter dan standaard heeft staan ivm de leesbaarheid, wil het nog wel eens voorkomen dat de app niet alles kan weergeven. Dan valt er tekst buiten het scherm waar u niet heen kunt scrollen. In dat geval is de oplossing om de weergave tijdelijk terug te zetten op standaard en de stappen te herhalen. Hierna kunt u de weergave uiteraard weer terugzetten.

In het algemeen kan het bij problemen helpen de app even af te sluiten en opnieuw op te starten.